Jednostavni keksići od tri sastojka (bez dodatog šećera)

Jednostavni keksići od tri sastojka (bez dodatog šećera)

Odlični su kada krizirate za nečim slatkim a izbegavate dodate šećere, prave se veoma brzo i sastojke vrlo verovatno imate kod kuće.

Već posle prve probe ovih keksića shvatila sam da moram zapisati osnovni recept, a da veoma lako posle od njega mogu praviti različite varijacije, u zavisnosti od dodataka. Na primer, zamišljam ih sa iseckanim pečenim bademima ili lešnicima, sa orasima ili kikirikijem, sa cimetom ili muskatnim orašćićem, komadićima čokolade, borovnicama ili aronijom, malinama, višnjama ili jagodama, kašičicom arome vanile ili ruma, iseckanim suvim voćem… Takođe, razmišljam i o tome da jedan deo ovsenih pahuljica zamenim npr. kokosovim proteinom, brašnom leblebije ili badema, pa da dobijem verziju ovih keksića sa više proteina u sastavu.

Ali, za sada, pročitajte osnovni recept, savladajte ga, a zatim vas ostavljam da eksperimentišete po svom ukusu. I javite koja vam je omiljena kombinacija, kada je otkrijete.

 

Potrebno (za 16 keksića):

  • 4 što zrelije banane (oko 900 g)
  • 2 baš pune kašike kikiriki putera bez soli (50 g)
  • 1 šolja ovsenih pahuljica (100 g)

Priprema:

  1. Ugrejati rernu na 180 stepeni.
  2. Iseckati i izgnječiti banane pa pomešati sa ostalim sastojcima. Dodala sam i prstohvat himalajske soli, ali nije neophodno.
  3.  Tepsiju obložiti papirom za pečenje pa kašikom rasporediti smesu za 16 keksića.
  4. Peći oko 20 minuta, tj. dok keksi ne dobiju lepu žutosmeđu boju.

Info plus:

1 keks ima otprilike 90 kcal; od toga 17 g UH; 2.15 g proteina; 2.25 g masti

One thought on “Jednostavni keksići od tri sastojka (bez dodatog šećera)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top